Известие

Collapse
No announcement yet.

Пуши бяло 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Има голяма разлика м/у богата смес и неизгоряла нафта. Неизгорялата нафта не се включва в богатата смес, защото тя просто не изгаря. Затова и мирише на сурова нафта белия пушек. Особеността на дизела е, че, ако не е достатъчно фино разпръскан, просто не гори, за разлика от бензина. Богатата смес пуши задължително черно.
    Last edited by trustworthy; d.m.y г., 07:23.
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
      Има голяма разлика м/у богата смес и неизгоряла нафта. Неизгорялата нафта не се включва в богатата смес, защото тя просто не изгаря. Затова и мирише на сурова нафта белия пушек. Особеността на дизела е, че, ако не е достатъчно фино разпръскан, просто не гори, за разлика от бензина. Богатата смес пуши задължително черно.
      Дай пак да уточниме, че ще ги сбъркаме съвсем!
      Белия и синия е ясен.
      Черния е в два случая:
      В първия, помпата и дюзите подават нормално количество гориво.
      Вариянтите са няколко: запушен въздушен филтър, тоест липса на въздух, неразпръскващи добре дюзи ( пушенето поизчезва като загрее мотора) и голямо предварение.
      Втория е, когато сместа е добавъчно обогатена от чипове, кофти дебитомер, обогатители или при обикновено ГНП е разрегулиран ограничителя, тоест има много газ.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Дизела е прост мотор, но с уникални параметри.
        Той пуши с бял, черен и синкав дим или смесено от трите.
        Белия дим говори за неизгоряла нафта, тоест или много богата смес или цилиндри, които по ред причини не запалват горивото.
        Черният е от голямо предварение или липса на въздух-запушен филтър.
        Синия е от масло-сегменти и прочие!
        Когато има черен дим в началото, а после изчиства, това е от дюзите.
        Горе-долу това са нещата!
        не са толкова сложни.
        А пък перманетното изкарване на бял дим е от горенето на охладителна течност, просмуква някъде и всеки момент ще издуха гарнитура и някой цилиндър ще се наппълни с вода и ще блокира. От опит го знам...
        IKL

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от IKL Покажи съобщение
          А пък перманетното изкарване на бял дим е от горенето на охладителна течност, просмуква някъде и всеки момент ще издуха гарнитура и някой цилиндър ще се наппълни с вода и ще блокира. От опит го знам...

          Всички духате в картера


          Сутрин при палене вади бял дим,по простата причина че свещите не си знаят годините,че на колегата едва ли му работи обогатителя и може би неказва че като запали тресе като луд.

          А може би също не е чувал че като му заминат на този мотор гумички на клапаните.Маслото вечер се отича по стеблото на клапана и сутрин докато запали с нафтата пуши бяло.

          Като гледам одавна не е писал,сигурно си е сменил свещите
          Last edited by митака-пловдив; d.m.y г., 08:55.


          Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

          Comment


          • #20
            Май не четеш.
            Като не работят свещите, какво става с нафтата
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Дай пак да уточниме, че ще ги сбъркаме съвсем!
              Белия и синия е ясен.
              Черния е в два случая:
              В първия, помпата и дюзите подават нормално количество гориво.
              Вариянтите са няколко: запушен въздушен филтър, тоест липса на въздух, неразпръскващи добре дюзи ( пушенето поизчезва като загрее мотора) и голямо предварение.
              Втория е, когато сместа е добавъчно обогатена от чипове, кофти дебитомер, обогатители или при обикновено ГНП е разрегулиран ограничителя, тоест има много газ.
              Черно пуши, когато сместа е богата, т.е. нафтата е била добре пулверизирана в камерата, но въздухът не е бил достатъчно. както казваш, причините за това може да са две:
              а) недостатъчно въздух, било то заради задръстен филтър, пробит въздуховод, проблеми с турбината

              б) прекалено много нафта заради чип, невярни дани от дебитомера и т.н.
              Бяло пуши, когато огато нафтата не е била добре пулверизирана. Това не се води богата смес, защото тогава тя просто не образува смес, а си остава сурова и не участва в горенето. Тогава пуши бяло и сутрин е донякъде нормално при първоначално заплаване да изпуши бяло, докато се сафирясат всички цилиндри. Подгревните свещи са точно затова - да помогнат да се получи смесообразуването. Иначе няма палене при тоя визкозитет и темтератури.
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment

              Working...
              X